من ایودیم هم سرجاش بود که باردار شدم
زنداداشم ۱۵ساله داره باردار نشده
و اصلا بچه نمیخواستم دوتا پسر دارم یکی کلاس پنجم یکی دوم
بله من باردار شدم
احتمالش هست
من شنیدم با ای یو دی هم باردار شدن
اصلا نمیشه اطمینان کرد به ایودی
من ایودی دارم فعلا باردار نشدم این ماه و کلا جلوگیری دیگه ای نداشتم و ازاد بودم کلا
فردا ببینم باردارم یانه🤐
اره🥴 چهار سال ایودی داشتم
شما باردار شدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.