سلام کسی اینجا با ایو دی باردار شده

۹ پاسخ

من ایودیم هم سرجاش بود که باردار شدم

زنداداشم ۱۵ساله داره باردار نشده

و اصلا بچه نمیخواستم دوتا پسر دارم یکی کلاس پنجم یکی دوم

بله من باردار شدم

احتمالش هست
من شنیدم با ای یو دی هم باردار شدن

اصلا نمیشه اطمینان کرد به ایودی

من ایودی دارم فعلا باردار نشدم این ماه و کلا جلوگیری دیگه ای نداشتم و ازاد بودم کلا
فردا ببینم باردارم یانه🤐

اره🥴 چهار سال ایودی داشتم

شما باردار شدین؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان گیلاس و گردو مامان گیلاس و گردو ۵ ماهگی
مامان مسیحا وملینا مامان مسیحا وملینا هفته بیست‌وهشتم بارداری