آره احتمالش هست
بله بنده دوباراینطوری شدم
والا احتمال همه چیز هست ی خانومی همین دیروز بچس سه ماه بود قرص ال دی میخورد مجدد باردار شده بود
بله خیلی زیاد
امروز پیش دکتر زنان بودم، گفتم شیر میدم و پریود نشدم. سه بار تاکید کرد یک روش جلوگیری مناسب داشته باش
آره من پنچ ماه بعد زایمان فقددیه بار پریود شدم دیگ نشدم ولی باردار شدم 🤭😬
اره عزیزم مادرشوهر من اینطور بوده
یکی از همکارامم اینطور شده
منکه بعد زایمان دومین باره پریود میشم🤦مامانم بیشتر از من استرس داره😂😂😂میگه سریعتر از اونایی که پریود نمیشن باردار دار میشی
اره دختر خواهر شوهر من
۵سال ازدواج کرده
۳تا بچه داره
سر هیچکدوم هم پریود نمیشده
بله الانم۵ماهشه
اره پریود هم نشی میتونی زود تر از روز های عادی باردار بمونی
منم نمیشم ولی بهم گفتن امکان داره بارداربشی مواظب باش😐
تو شیردهی اکثرا پریود نمیشن حتی یکسال
ارع مامان خودم
جاریم قرص شیردهی میخورد میگفت خونریزی نامنظم داشتم از روز زایمان ک تو ۷ ماهگی پسرش باردار شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.