۱۰ پاسخ

اره طبیعیه اصطلاحا شبه پریود میگن تا ۷ روزگی هست

اره بخاطر هورمون ها ی مادردر بارداری

خون نیس کم ابه

آره
دختر منم داشت
بیشتر بهش شیر بده
دکتر گفت چند قاشق آب جوشیده سرد شده بده مثلا 4، 5 قاشق چای خوری در روز

از کم ابیه نترس

برا پسر منم بود دیروز رفتم دکتر گفت طبیعی

نگران نباش پسرمنم اینجوری بود دکتر بردمش گفت بخاطر غلظت ادرارشون هست چندروز دیگه خوب میشه

طبیعیه حالا برای اطمینان دکترم ببر

میگن طبیعیه نگران نباش

عادیه دختر منم داشت

سوال های مرتبط