بچ ها کسی این ساک‌خرید راضی؟؟یک میلیون۸۹۰

تصویر
۶ پاسخ

عالیه فقط بندش چرمی نباشه

سایتشو بهمون بگوگلم

میشه سایتی که این کیفه رو میخواید بخرید به منم بدید

خواهرشوهرم خرید ۷۵٠تومن جنسشم خیلی خوبه

منم از این مدل خریدم فعلا استفاده نکردمش اما خیلی خوبن هم کوله پشتی میشن هم دستی جاشم زیاده خوبه من برای مسافرتی هم دو مدل دیگ خرسی گرفتم اونم خیلی خوبن

سلام عزیزم من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 360 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری