۸ پاسخ

جدیدا فکرکنم دوتا تزریقی و یکی خورلکی

پا درد داره

ما صبح زدیم یکی دست یکی پا خوبه فعلا تبم نکرده ولی 6ساعت یه بار استامینوفن میدم

دوتاست پای راست و دست راست خیلیییی سبکه
استامینوفن من دادم بهش مثل واکسن قبلیا خداروشکر تب نداشت

دوتا یکی پا یکی دست درد و تب هم نداره راحته

سبکه تب ندارع
ولی چون جای واکسن درد نکنه استا بهش بده

من بچه دختر دایی دیدم گف اصلا تب نکرده و خیلی سبک بوده

سه تا هست

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر🤎 مامان رادمهر🤎 ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان پسرک 💙✨ مامان پسرک 💙✨ ۱ سالگی