جدیدا فکرکنم دوتا تزریقی و یکی خورلکی
پا درد داره
ما صبح زدیم یکی دست یکی پا خوبه فعلا تبم نکرده ولی 6ساعت یه بار استامینوفن میدم
دوتاست پای راست و دست راست خیلیییی سبکه
استامینوفن من دادم بهش مثل واکسن قبلیا خداروشکر تب نداشت
دوتا یکی پا یکی دست درد و تب هم نداره راحته
سبکه تب ندارع
ولی چون جای واکسن درد نکنه استا بهش بده
من بچه دختر دایی دیدم گف اصلا تب نکرده و خیلی سبک بوده
سه تا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.