من چی بگم که بعد یکماه و بعد دو بار دستگاه گذاشتن بازهم 16هست کلی عرق کاسنی و ترنجبین خوردم هیچی از زاویه نفهمیدم
تو۴ روزگی نه اصلا
شبر زیاد بده بهش
جاش هم خنک باشه
دما ۲۴-۲۵ بیشتر نه
قطره شیر خشت بده عالیه من به پسرم دادم سریع خوب شد پسر من زردیش زیاد بود
تا میتونی خاکشیر بخور و عرق کاسنی
دمای خونه ۲۴ تا ۲۶ باشه
در کنار شیر خودتون شیر خشک بدید هرچی بیشتر ادرار و مدفوع کنه زردی زودتر خارج میشه لباس خنک تنش کنید
برا پسر من ۱۳ بود ۲ روز زیر دستگاه بود شد ۹
نه اصلا
امروز دکتر بردم بهش کولیف و پروکید داد گفت دو روز بعد مجدد ببرش تست
زیاد نه ولی باید کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.