زردی ۱۰/۵ خطرناکه ؟

۸ پاسخ

من چی بگم که بعد یکماه و بعد دو بار دستگاه گذاشتن بازهم 16هست کلی عرق کاسنی و ترنجبین خوردم هیچی از زاویه نفهمیدم

تو‌۴ روزگی‌ نه اصلا
شبر زیاد بده بهش
جاش هم خنک باشه
دما ۲۴-۲۵ بیشتر نه

قطره شیر خشت بده عالیه من به پسرم دادم سریع خوب شد پسر من زردیش زیاد بود

تا میتونی خاکشیر بخور و عرق کاسنی

دمای خونه ۲۴ تا ۲۶ باشه
در کنار شیر خودتون شیر خشک بدید هرچی بیشتر ادرار و مدفوع کنه زردی زودتر خارج میشه لباس خنک تنش کنید
برا پسر من ۱۳ بود ۲ روز زیر دستگاه بود شد ۹

نه اصلا

امروز دکتر بردم بهش کولیف و پروکید داد گفت دو روز بعد مجدد ببرش تست

زیاد نه ولی باید کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی