۸ پاسخ

ببین دکتر چی میگه
من دخترم ۲ روزه بود با زردی ۱۲ دکتر دستور بستری فوری داد

بستری بهتره

بستری بیخودیه برو دستگاه کرایه کن تو خونه بزار توش همش لخت باشه چشم بند بزن و تند تند شیرش بده

منم زردی پسرم رو ۱۰/۵ بود براش دستگاه گرفتیم تو خونه رفت زیر دستگاه

دستکا بیار خونه

من بچم بردم پیش دکتر رو11بود گفت تا11طبیعیه من تو دستگاه نگذاشتم اصلا

بزار دستگا

میادپایین نگران نباش فقط تا میتونی زود به زود بهش شیر بده تا دفع داشته باشه هرچقدر بیشتر شیر بدی و بچه بیشتر ادرار ومدفوع داشته باشه زودترخوب میشه

سوال های مرتبط