۶ پاسخ

نه نگران نباش فقط مراقبت کن‌نره بالا

دخترم تو ۵ روزگی ۱۷ بود بعد تو ۷ روزگی شد ۱۴ دکتر بهش قطره بیلی استپ نوشت با قرص که نصفش میکنم با شیر قاتی میکنم هر ۱۲ ساعت میدم بهش .

دختر من ۵ بود نذاشتم دستگاه شیرمم کم بود شد ۱۶

نه میگن بالای ۱۰ زیاده

ن خوبه .ولی اگ شیر خودتو میدی مراقب تغذیت باش .گرمی بخوری میره بالا

ن گلم ۸ ک طبیعیه

سوال های مرتبط