نه نگران نباش فقط مراقبت کننره بالا
دخترم تو ۵ روزگی ۱۷ بود بعد تو ۷ روزگی شد ۱۴ دکتر بهش قطره بیلی استپ نوشت با قرص که نصفش میکنم با شیر قاتی میکنم هر ۱۲ ساعت میدم بهش .
دختر من ۵ بود نذاشتم دستگاه شیرمم کم بود شد ۱۶
نه میگن بالای ۱۰ زیاده
ن خوبه .ولی اگ شیر خودتو میدی مراقب تغذیت باش .گرمی بخوری میره بالا
ن گلم ۸ ک طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.