زاییدی😑
من ۲ بار دستگاه گذاشتم
بعد رفتم دکتر دیگه ویتامین d امپولشو زد زینک داد ۲ هفته بعد باز اصلا فرق نکرد همراه تو آفتاب بزارم شیرخشک بدم بخاطرش شیر خودمم ندادم ...باز دکتر دیگه رفتم قرص تشنج داد خلاصه فرق نکرد شد دوماهه آخرش
۳ روز پشت سرهم کره محلی اندازه یه نخود بهش دادم مدفوع کرد تو یک روز ۲ بار
یکمم آب ملایم میدادم که ادار کنه
تو یک هفته کلا رفت
بعدها هر کی اومد خونمون گفت کره میدن برا زردی
من که با هیچ کسی ارتباط نداشتم نمیدونستم و..... دستگاه خیلی ضرر داره اشعه اش و... کره ضررش کمتر از اوناس
اگر شیر خودتو میدی کاسنی بخور
قطره بیلی ناستر بگیر طبق وزنشون بده بهش
نه نیازی نیس
نه ولی ای کاش نزاری من گذاشتم باز زردی برگشت و....
فرقی نداره
میخوای ببر، میخوای نبر.
من نبردمش حمام حس کردم ممکنه سرمابخوره و ضعیفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.