۴ پاسخ

فقط تند تند شیرش بده و تو یزره آب جوش هم یدونه قند بنداز روزی سه بار بده بخوره تا زیاد ادرار کنه زردیش بره مال دختر من 18بود گذاشتم دستگاه شد 14 من بهش شیر خشک و آب قند میدادم زود زود ادرار میکرد خودش کم میشد به من دکتر گفت باز دستگاه ببر نیاوردم زردیش خودش رفت با ادرار کردن بردم دکتر گفت زردیش تموم شده خوبه مال تو عدد زردیش خیلی خوبه خودش میره

شیرخشت عالیه هم خودت هم نی نی بده
گرمی نخور گرم نگه ندار بچه رو
پنجره باز بزار هوا عوض شه
شربت خاکشیر درست کن بخور

بهترین چیز دستگاه
دو روز میذاشتی کامل میومد پایین
زیاد جاش گرم نکن
خودت خنکی بخور
بدنش با کاسنی بشور

مجدد چک کن اگه رفت بالا دوباره بزار زیر دستگاه چون بهترین راهکار هست. اگه بالا نرفت سعی کن لباسش کم کنی وخنکی بخور قطره ی شیر خشت هم موثر هست انشاالله ک میاد پایین

سوال های مرتبط