۱۳ پاسخ

من میدم بهش هر وقت گریه کنه و بفهمم از گشنه بودنه گریه اش

خودش بیدار میشه هر ۲.۳ ساعت یبار

نه من هروخ بیدار شد میدم شیر
خابش داره تنظیم میشه خودم بیدار کنم از تنظیم درمیاد

کوچیک تر که بود سر ساعت میدادم قندش نیوفته الان هر وقت خودش تقاضا کنه

نه هروقت شیر بخاد میدم

نمنه شیرخشکی میدی

غلظت شیر مثل آبه دیگه... چرا رو شیرت عیب میزاری خواهر؟؟

الان که یکماهو نیمشه خودش هر موقع شیر بخواد بیدار میشه میدم بهش

تا ۳۰روز هر سه ساعت تو خوابم شد بده که افت قند نکنه بعد کم کم خودش گریه میکنه و دستت ببر سمت لبش اگه دیدی میخواد دستتو بخوره بهش شیر بده

هروقت گریه کنه میدمش معمولا سه ساعت خابه بعد شیرمیخاد

اوخودا چقدر نازه نی نی 🥹😘
من واسه پسرم هر وقت بیدار میشد میدادم نمیدونم کارم درست بود یانه
برای افزایش شیر و پرچرب شدن هم از پسته و بادام و گردو استفاده میکردم که عالی بود ایندفعه هم همینکارو میکنم فقط این سه تا میخورم 😊🫶🏻

هروقت گریه کنه

من سر ساعت میدم
هر یک ساعت و نیم

سوال های مرتبط