سلام خانوما اسم پسر رادمهر بهتره یا آرین؟

۸ پاسخ

بستگی داره ب فامیلی همسرتون چی میاد
من رادمهر انتخابم بود ک دیدم دختر عمه ام زودتر گذاشته هر دوتا قشنگه و ب راحت تلفظ کردن خودتون نگاه کنید

من از رادمهر خوشم اومد

رادمهر شیک تره

جفتش قشنگه😂.

رادمهر

رادمهر

رادمهر خیلی قشنگه

میخاستم بگم رادمهر دیدم ارین هم قشنگه
ای خدا چقدر اسم انتخاب کردن سخته😭 من هنوز هیچ تصمیمی ندارم همه هم هی ۲۴ ساعت میپرسن چی‌میذارید چی میذارید

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها 🐣🐣 مامان جوجه ها 🐣🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود 🩵 مامان نخود 🩵 ۱ ماهگی
مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری