چیکار کنم بچم اب بخوره

۶ پاسخ

۶ ماهگی در حد چند جرعه باید آب داد

من با قطره چکون اب میدادم بزور اصلا دوست نداشت بخوره
با شیشه شیر و لیوان که اصلا
براش لیوان آموزشی گرفتم الان خیلی خوب باهاش میخوره

اب جوشیده رو بزار سرد بشه بعد داخل شیشه شیر بریز بده بهش بخوره

باقطرہ چکان ،سرنگ،شیشہ شیر،نی

بریز تو پستونک

بریز تو شیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی