باید آشنا و پارتی داشته باشی حالا انگار رییس جمهور😂 منشی هم اگه آشنا داشته باشی زیر میزی میگیره
دکتر ملکی هم خوبه
دکتر پسرم مجید کمالی واقعا دکتر خیلی خوبیه دستشم سبک
ویزیت آنلاینش 570هزاره بگیر
دکتر دلیرانی هم خوبه
دکتر حسینی شاگردشه خیلی خوبه اونم
ببر پیش دکنر حسینی تو دهخدا همین دستیار دکتر حبیبی بوده کارش خیلی درسته
حبیبی خیلی سخت نوبت میده
مُـجابی هم خیلی دکتر خوبیه
من پارسال خواستم ببرم نوبت ندادن
گفتن باید از بهداشت نامه بیاری وگرنه دو سه ماه طول میکشه...منم بیخیال شدم...دکتر امامی هم خوبه...واسه چی میخوای ببری؟
ویزیتش ۸۵۰
من ماه دیگ نوبت دارم هر ۳ ماه باید ببرم
من دخترم میبرم پیشش خیلی سخت نوبت میده
بهداشت نامه بزنه میده
من آشنام گرفت واسم
باید از بهداشت معرفی نامه ببری که بچه وزنش کمه.اونم تازه نوبت میده واس۳ ماه دیگ
اون فکر کنم اگه وزنش کم باشه از بهداشت نامه میدن میبری همین جوری قبول نمیکنه من اینجوری شنیدم
فکر نکنم نوبت بده
اگر واقعا مشکل خاصی نیست برو پیش دکتر دیگه ای
اصلا نوبت نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.