۵ پاسخ

من هیچ وقت نتونسم ب پسرم درازکش شیر بدم تا فک کنم ۵/۶ماهش شد

بیشتر نشسته خیلی خسته باشم دراز کشیده دوباره برای آروغ میشینم

نشسته با زاویه ۳۰ درجه

تا ۴..۵ماهگی نشسته

هردو...

سوال های مرتبط