۵ پاسخ

فعلا واسه درازکش شیر دادن زوده هرووقت نیاز به آروغ زدن نبود اونوقت دراز کش شیر میدن الان خیلی کوچیکن

من اول نشسته میدم اروغش رو میگیرم درازش میکنم سینه ام که تقریبا خالی شده تو دهنش میزارم فقط بخوابه

اگه سرش از بدنش بالاتر باشه اشکالی نداره چون هم سطح بدنش باشه ممکنه شیر برع تو ریش

تا یکماه‌دوماه نشسته

اصلااا اینکارو نکنی بچه خفه میشه پسر من دراز کشیده رو زمین بود بهش شیر دادم خفه شد آسپیره کرد. حتما بلند شو بگیرش بغل سرشم بالاتر باشه

سوال های مرتبط