اره بخدااا🥲 دق کردم من یکی میگم حداقل زودتر ۲۰هفته شم تکون خوردن بچه رو حس کنم اینجوری روزام زودتر میگذره🥹🤰
واااااای خیلی من که میگم اصن نمیگذره 😣
برا من انگار ۳_۴ما گذشته ولی کلن ۶هفته ام 🥺🥺
برا ما روزای اقدامنمیگذره😫😫😫
واسه من تا انومالی دیر میگذشت بعدش خیالم راحت شد الان بهتره
اره ب خدا
نمیگذره ک مردمممممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.