چقدر دیر داره میگذره این روزای بارداری 🤤
برا شمام؟

۶ پاسخ

اره بخدااا🥲 دق کردم من یکی میگم حداقل زودتر ۲۰هفته شم تکون خوردن بچه رو حس کنم اینجوری روزام زودتر میگذره🥹🤰

واااااای خیلی من که میگم اصن نمیگذره 😣

برا من انگار ۳_۴ما گذشته ولی کلن ۶هفته ام 🥺🥺

برا ما روزای اقدام‌نمیگذره😫😫😫

واسه من تا انومالی دیر میگذشت بعدش خیالم راحت شد الان بهتره

اره ب خدا
نمیگذره ک مردمممممم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هایلین خانوم🎀 مامان هایلین خانوم🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری