اره بابا من یه بار طبیعی آوردن برای بار دوم انتخابم طبیعیه
آره چرا نتونی
من تونستم
آره بابا چرا نتونی به خودت انرژی منفی نده خدا حتما توانایی زایمان رو بهت داده که مادرت کرده🐣
معاینه لگنی انجام داد واست که ببینه تواناییشو داری یا نه؟
قطعا میتونی ماما همراه حتما داشته باش
اپیدورال هم خیلی خوبه
اصلا نترس حتما میتونی واقعا خدا موقع زایمان تواناییشو میده عزیزم. بعدش ک بچه ات میاد بغلت کلا یادت میره دردایی ک کشیدی خیلی حس خوبیه بعدش🥰
از الان شروع کن ماساژ پرینه بده. ورزش و پیاده روی کن. درد داره زایمان طبیعی ولی با تکنیک تنفس و اینا میتونی کنترل کنی. انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
میتونی . خداانقدرکمک میکنه اون لحظه . دردشم در دپریود خیلی شدیده
قطعا میتونی ایشالا که سخت نباشه
اره عزیزم چرا نتوتی سخت که هست ولی با ورزش وپیاده روی شیاف پله و دوش ابگرم و همه چی راحت میشه یکم با حرکات تنفسی حتماحتما ماماهمراه بگیر گلم
منم میگفتم نمیتونم ولی هی دلگرمی بم میداد دکترم الان امادم
🥲💔
کاش سز میشدی
ولی ت میتونی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.