ینی بچه سرش بالاست پاهاش پایین تا هفته های آخر احتمالش خیلی زیاده که بچرخه.خطرناکم نیست😄فقط اگه با پا باشه طبیعی نمیشه زایمان کرد باید سزارین بشی
یعنی نشسته تو شکمت
سر و ته نیست
بچه وقتی میخواد دنیا بیاد باید سرش رو به پایین باشه تا با سر به دنیا بیاد
بخاطر همین بریچ وقتی باشه زایمان سزارین باید انجام داد
یعنی با پاس
یعنی سرش ب بالاعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.