۲ پاسخ

اونایی که میرن برا کاشت
بعد از لقاح و کاشت هرچقدر که اضافه بیاد رو فریزر می‌کنند برای سری های بعدی‌شان که اگر یک بار نگرفت یا سال‌های بعد خواستن بتونن بکارن

اسپرم و تخمک و توی محیط آزمایشگاه لقاح میدن وقتی جنین تشکیل شد فریز میشه
و هر زمان که خواستن انتقال میدن داخل رحم

سوال های مرتبط