۳ پاسخ

بله من به پسرم ویلی میدم . صبحانه نونو با چایی خیس میکنم بعد یکم پنیر روش میمالم بهش میدم

اره ویلی
من پنیر مدادی بدون نمک هم میگیرم ب عنوان‌میان‌وعده‌میدم دستش خیلی دوس داره

از پایان ۸. پنیر خامه ای کم نمک

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی