مولتی ویتامین هایی که بهداشت میده خوبه؟

۱۰ پاسخ

ببین اگه بسازه و بالا نیاره عالی هست من ویوا کیدز میدادم خیلی خوب بود از یکسالگی مولتی بهداشت دادم چون قبل یکسال بالا میاورد ناباورانه عالی بود
اهنم از اول لیپوزوفر بنفش دادم راضی ام

من یسری میگرفتم بعد دیدم تاریخ گذشته ان دیگه نگرفتم خودم از داروخونه پدیا بست میگیرم

من از عیدمال بهداشتو میدم

من از دکتر پسرم پرسیدم مولتی ویتامین رو میتونی بدی ولی آهن نه چون دندون رو سیاه میکنه

بهداشت ما چیزی، نمیده از بیرون میخرم

عزیزم دکتر پسرم متخصص اطفاله بهش گفتم گفت هیچ فرقی با بیرون ندارن منم بهش از همون میدم اما آهنش رو خارجی میگیرم

نه بدرد نخوره

من اصلا نگرفتم

آره بد نیس

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۱ سالگی