۷ پاسخ

مای بیبی مدل مهربان با پوست بگیر که نرمه مدل کانال دارش سفته قبل پوشک کردنشم پوشکو تو دستات ماساز بده تا نرم بشه بعد ببند

سایز بزرگتر براش بخر معلومه کوچیک بوده براش سه یا چهار باید ببندی.

فک نکنم حساسیت باشه یا طولانی مدت بستی یا سایزش کوچیکه

جاشو یک ربع باز بذار پماد سوختگی بزم
دستمال مرطوب ش رو عوض کن.
نبندش بچه گناه داره.
بذار هوا بخوره بعد پوشکش رو شل ببند خواستی ببندی دوساعت یبار عوضش کن

مای بی بی کشش خیلی سفته
مولفیکس خیلی کشش نرمه اصلا رد نمینداره

بعله ممکنه کم بچه اولم مولفیکس میبیتم بعد چند وقت حساسیت نشون داد

الهی جونم
مارک مای بیبی الان خیلی سفتن
من مولفیکس میزنم خیلی نرم و خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۶ ماهگی
مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی