۲ پاسخ

نگران نباش الکی

اره منم مثل تو شدم اما رفتم nst دادم سونو دادم هیچ مشکلی نبود

دکتر گفت وزن بچه بالا رفته نمیتونه بچرخه

سوال های مرتبط