۱۹ پاسخ

والا اندامش که خیلی خوبه، به نظر من حساسی ، بزرگ‌ بشه‌ درس میشه

عین دختر من تازه ده کیلو هست مهم نیست واسم چون غذا خوب میخوره

خدا حفظش کنه، چهره نازی داره ایسای زیبارو
دختر من ۱۱۸۰۰, قد ۸۸
تولد ۳۴۰۰ ۵۱.۵
من و باباش هر دو چاق و قدامون ۱۵۷ و ۱۸۴
البته من استخون بندیم ریز هست

دخترم تحت نظر فوق تخصص غدد زهره کرمی زاده شیرازه

والا تو عکساش انگار ۱۶کیلو وزنشه قدشم ۹۷ایناس

عزیزم میشه تاپیک هامو ببینی
خواستی در خدمتیم

دختر من ۱۲کیلو با قد ۹۵🫨اضافه نمیکنه ک نمیکنه

ظاهری که خوبه...

اگه میخوره و اضافه نمکینه ولش کن

قدش چنده؟

دختر منم الان ۱۳کیلو از دخترت یه ماه بزرگ تره

پسر منم فقط پوست استخونه
میخوره ولی اونقدر جنب و حوش داره وزن نمیگیره

پسر من ۱۷ ک قدم ۹۸

پسر من۱۳کیلو داره

دختر منم ۱۱۸۰۰
قد ۹۲

خوبه باز نفس کلا زور زدم شد۱۱

پسر من۱۱ و ۳۰۰😏دیگه خسته شدم از دستش . هر کاری بگین میکنم کلا ریزه است

ولی دخترت خوبه اصلا نشون نمیده

کارن۱۵کیلوعه قدشم ۹۵

تو عکس که اصلا لاغر نشون نمیده
قدش خوب ؟

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری