من یه دونه فیلیپس دارم
طعم غذاهاشو دوست نداریم و اینکه موقعی که استفاده میکنم بو میده
غذا مقداری خشک میشه و واسه جالب نیست خلاصه که اگه فر داری نخر به نظرم
والا منم می خوام بخرم
خواهرم میگه خواهر شوهرش هوا پز داره مرغ و سیب زمینی انقد قشنگ سرخ میشه داخلش بدون ذره ایی روغن
گفتم طعمش چه جوری میشه گفت عالیی میشه طعمش
سرخ کن فیلیپس دارم راضیم
به نظر من هواپز از سرخ کن بهتره
سرخ کن بگیری خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.