من گوشیم a50خیلی راضبم قیمت نمیدونم چنده ۴.۵سال پیش گرفتمش ۳وخورده
۱۳پرومکس عزیزم
دوسال پیش خریذم ۸۵گلم
من دو سه روزه خریدم a07 راضی ام
شیائومی نوت ۱۳ دارم
خیلی راضیم
شیائومی ( نوت ۱۲s ) راضیم
یه دفع پسرم زیر آب گرفت شستش ولی خراب نشد
۱۴ پرومکس خوبه مشکلی نداره سال پیش خریدم ۶۰
نوت دوازده پرو ( شیائومی )
من راضیم
ردمی نوت 13پرو دارم راضیم
11پرو
سه سال پیش خریدم ۳۵
راضیم
ولی خیلی دوس دارم مدل بالاتر بخرم
شیامی نوت ۱۳پنج گیگ دارم راضی ام
اگه میخوای دوربینش عالی باشه سامسونگ اولترا بگیر s24 .s25
آیفون13نرمال
آره راضیم
نمیدونم چنده من دوسال پیش 55خریدم
s23fe
من راضی ام ولی الان بخوام بخرم دو مدل جدید ترشو میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.