دوستان گوشیتون چیه؟ راضی هستید؟ چه قیمته؟

۱۳ پاسخ

من گوشیم a50خیلی راضبم قیمت نمیدونم چنده ۴.۵سال پیش گرفتمش ۳وخورده

۱۳پرومکس عزیزم
دوسال پیش خریذم ۸۵گلم

من دو سه روزه خریدم a07 راضی ام

شیائومی نوت ۱۳ دارم
خیلی راضیم

شیائومی ( نوت ۱۲s ) راضیم
یه دفع پسرم زیر آب گرفت شستش ولی خراب نشد

۱۴ پرومکس خوبه مشکلی نداره سال پیش خریدم ۶۰

نوت دوازده پرو ( شیائومی )
من راضیم

ردمی نوت 13پرو دارم راضیم

11پرو
سه سال پیش خریدم ۳۵
راضیم
ولی خیلی دوس دارم مدل بالاتر بخرم

شیامی نوت ۱۳پنج گیگ دارم راضی ام

اگه میخوای دوربینش عالی باشه سامسونگ اولترا بگیر s24 .s25

آیفون‌13نرمال
آره راضیم
نمیدونم چنده من دوسال پیش 55خریدم

s23fe
من راضی ام ولی الان بخوام بخرم دو مدل جدید ترشو میخرم

سوال های مرتبط