اصلا این نخری هم میشه دا
از مغازه بیسکوییت بخر یا بیسکوییت مادر یکیشو خیس کن با آب جوش کم کم بده بهش
اگ خوبه منم بخرم
پودربیسکوییت هستش. از چهاماهگی میشه داد. ویتامین زیادی داره. ولی تو ترکیباتش شکر داره متاسفانه. منم میخواستم بدم ولی پشیمون شدم . نمیدونم خوبه یانه
روش نوشته بیسکوییت بچه ، هرچی هست کلسیم و آهن و ویتامین بی داره ، فاقد گلوتن و روغن پالم هم هست
سرلاکه انگار
نوشته پودر بیسکویتِ
روش نوشته از ۴ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.