خانوما این چیه؟؟از چن ماهگی میشه داد؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اصلا این نخری هم میشه دا
از مغازه بیسکوییت بخر یا بیسکوییت مادر یکیشو خیس کن با آب جوش کم کم بده بهش

اگ خوبه منم بخرم

پودربیسکوییت هستش. از چهاماهگی میشه داد. ویتامین زیادی داره. ولی تو ترکیباتش شکر داره متاسفانه. منم میخواستم بدم ولی پشیمون شدم . نمیدونم خوبه یانه

روش نوشته بیسکوییت بچه ، هرچی هست کلسیم و آهن و ویتامین بی داره ، فاقد گلوتن و روغن پالم هم هست

سرلاکه انگار
نوشته پودر بیسکویتِ

روش نوشته از ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مهوا💜 مامان مهوا💜 ۱۷ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی