من میدم وزن دهیش برا پسر من عالی بود
ببلاک میدم منم خیلی خوبه.دکترم گفت بهترین شیر خشک ببلاکه.. برا دستگاه گوارش عالیه یبوست نمیکنه..
نه ،فقط آپتامیل
من اولش ب دخترم شیر نان میدادم بدنبود مادرشوهرم گفت ببلاک بده تا وزن بگیره بچه خیلی لاغره و فلان بهمان منم رفتم بهش ببلاک دادم چشمت روز بد نبینه چنان اسهال شد ک نگم برات
اپتامیل من میدادم پسرم تول شده بود
ولی میگن الان سخت پیدا میشه
اول بپرس بعد بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.