چقدر همه چیز گرون شده
یه سونو سرویکس رفتم 1.800 ازم گرفت🫠

۱۲ پاسخ

من طول سرویکس رفتم ۳۸۰۰

دخترا من قرص کلسیمم تموم شده
همسرم رفته داروخونه این و بهش داده
بخورم؟
روش منیزیوم و ویتامین دی ام زده
من اونارو جدا دارم ميخورم
نميدونم بخورم الان این و یا نه

تصویر

قیمتا که واقعا بالایت من سونو ان تی ۶ تومن دادم چون دوقلو برای آنومالی گفته ۱۶ میلیون میشه چه خبره اخه انصاف دو برابر بگیرن 🙁

من 1700 دادم
با تامین اجتماعی
وضعیت بارداری و طول سرویکس

نمیدونم بعد از این قراره چی به سرمون بیاد😣😣
من هر دوهفته باید برم پیش دکترم و هربار 550 ویزیت هست ، برای هفته های آخر علاوه بر داروهام آمپول آنوکسا هم نوشت برای 15 روز و جمعا باهم شدن 3 میلیون و 800

وای نگووو نگوو ،منو چی میگی در عرض دو هفته سه بار فرساد 😅

گلم اصلا تعجب نکردم اینجا ایرانه خدا به دادمون برسه من یه سونو گرافی آنومالی دادم ۳۲۰۰ چی میشه دولت کمک زنان باردار کنه حداقل یه باری از روی دوش مرد خونه کم بشه 💔🥺

سنو سرویکس چه سنو هست باید انجام بدیم حتما چون من انجام ندادم

منم میرم همینجوری

چقد زیاد
دکتر من خودش انجام میده ۴۰۰ میگفتم زیاده😐

آزاد ۱۸۰۰ ؟؟
چون من امروز با تامین اجتماعی دادم شد ۷۵۰

وااای اصلا قیمتا نجومی هست خدا ب دادمون برسه

سوال های مرتبط

مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری