دکتر پسر من گفت اهن و مولتی رو تا ۲ سالگی باید مداوم بدی
بعد اون مولتی رو ی دوره بده ی دوره نده
ولی ویتامین د۳ رو گفت تا زمان زن گرفتنش باید بخوره🤣🤣
دکتر پسر من گفت تا ۱۲ سالگی باید ویتامین د۳ بخور
زینک باید دوره ای استفاده بشه همیشه اصلا خوب نیست بلوغ زودرس میاره
چقدر زیاد بهش شربت میدی بهداشت درست می گه
باید وقفه بندازه
زینک بدنش میره بالا خوب نیست
ویتامین دی همه ادمها تا اخر عمر باید مصرف کنن ولی دوزشو باید دکتر تعیین کنه
دکتر برای ایلیا زینگ نوشت و d3 هم گفت تا ۶ سال بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.