۴ پاسخ

بچه بیچاره رو میزنی ک بدتر میکنه

این رفتارا مشخصه این سن هست، چون احساسات و درکشون بیشتر شده ولی قدرت بیان و پردازشش رو ندارن. به همین دلیل عصبی میشن و رفتارای غیرنرمال انجام میدن. ما اگه بدونیم تو مغزشون چه اشوبیه بیشتر باهاشون مدارا می‌کنیم

والا دختر منم اینجوریه.عید هر جا رفتیم ابروریزی کرد.منم دیگه تصمیم گرفتم حتی خونه مادر ها هم دو هفته سه هفته یه بار بریم.چون خودش اذیت میشه.تولدم چهار نفره میگیریم.چون تو جمع بهش خوش نمیگذره.میریم شهر بازی و اینا‌

دقیقا اوضاع ما همین الان
یک ساعت سر یه چیز بیخود گریه میکنه

سوال های مرتبط