پسرای شمام خیلی جیغ میزنن ؟
میترسم گلوش درد بگیره

۶ پاسخ

بززگتر شه بدترم میشه جیغ زدن هاش
ما که کلافه ترینیم بخدا

اره خیلی

همیشه نه گاهی انگار بازی بازی میکنه

آره خیلیییی دیونم کرده

همیشه ن‌گاه گاهی خود بخود آره😂

اره خیلییی
وخیلی گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی