۱۰ پاسخ

اگه زیادی بی تابی میکنه شیاف

نبات داغ کن با دوتا گل برگ گل محمدی بریز داخلش

خاکشیر با آب جوش ولرم خوبه ولی زیاد نده اسهال میشه

یک سوم شیاق گلیسزین
دکتر گفت به پسرم

کره بریز تو غذاش
شیاف بزن

دست تون درد نکن

روغن زیتون بریز تو غذاهاش
یا یدونه شیاف بردار

من دو روز کار نکنه تو سوپش کره و روغن زیتون هر دو رو میریزم سبزیجات سوپش رو هم زیاد میکنم، دم مقعدش رو با روغن زیتون چرب میکنم یخورده هم با گوش پاکن داخل میدم روغن رو معمولا چند ساعت بعدش پی پی میکنه

والا من همه کار کردم دیشب شیاف گلسیرین برداشتم براش.
زیتون بده.یا کره .خاکشیر ولرم .

روغن بادام شیرین

سوال های مرتبط