خانوما جفت پایین باشه درد داری یا سوزش من زیر دلم میسوزه

۵ پاسخ

درد داری گاهی کمتر گاهی بیشتر
سنگینی زیر دل حس میکنی مخصوصا موقع نشست و برخاست

نه چه ربطی داره به جفت.
واسه من کلا پایین

من جفتم پایینه همش زیردلم درد میکنه حتی موقع دراز کشیدن

دردش خیلی کمه خیلیا متوجه نمیشن اصن

درد حالت پریودی

سوال های مرتبط