۲ پاسخ

والا من روزی سه تا خوردم و واقعیت اش به حرکات دقت نکردم چون تو هفته ی شما حرکت مهم نیست از هفته ۲۸ به بعد حرکت حساب هست و اینکه دیگه چاره چیه ماها بخاطر اینکه بچه رو بتونیم نگه داریم مجبوریم دارو بخوریم...

۱۲ ساعت بخور دیگه واسه چی هر ۸ ساعت کردی

سوال های مرتبط