۵ پاسخ

برای چی هست

من پودرش رو میدم اصلا بو و مزه نداره
شربتش چطوره

من رفتم داروخانه نداد گفت خیلی قویه بجاش یه چیز دیگه داد

من ساشه رو دارم
گفتن با اب یا اب میوه یا شیر قاطی کنم

با یع لیوان اب

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🫀🥹 مامان ماهلین🫀🥹 ۲ سالگی