من هم سشوار هم جارو برق
من تا2ماهگی گذاشتم کم کم حذفش کردم
ولی روزایی خیلی بی قراری میکنه میزارم درلحظه خواب میره
من تا جارو برقی روشن میکنم جارو کنم میرم میبینم خواب رفته 🥲
ههههه من الن هم ویس سشوار گذاشتم🫠🫠🤧🥵
مننننن
😂چن بار با صدای خودمپیس پیس کردم دیدم اروم میشه الان اینکارو میکنم
واااای خدایا منم همیطوره بخدا دیگ دیونه شدم ۳نفر کمکم میدن
دلیل اینک سینمو نمیگیره موقع گریه چی
پسرمن. مخصوصا جاروبرقی
😊😂خداروشکر این نمیخاد
دیارا با صدای جاروبرقی میخوابید الانم اگه جاروبرقی روشن شه ساک میشه خاموش که میشه گریه میکنه وبهونه هاش دوباره شروع میشه
صدای سشوار عالیه برا دختر من اون شبایی که هیچ جور خوابش نمیبره با صدای سشوار می خوابه😍😍
والا من یکبار گذاشتم انگاری بهش برخورد بدتر جیغ کشید 😅
والا من که عادت ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.