۸ پاسخ

پسر من بدتر میترسه🤣

من ناجور بود حتی تو بیداری هم میخاست صداشو
۲ ماهگی قطعش کردم بچم گریه کرد اذیتم کرد ولی دیگه عادت کرد

چ حرفیه
من خودمم با صدای بارون آرامش میگیرم و گاهی خاب میرم
الانم پسرم توگهواره با صدای آب و بارون و گاهی سشوار خاب میره

خوششون میاد نه اینکه اروم میشن من سرشو باهاش خشک کردم نگاش میکرد هیچی نمیگفت فقط نگاه

صدای سشوار مال یک ماه اول بچه هست دیگه نزار
اگه الان با صدای سشوار می‌خوابه بچه شرطی داره میشه و در دراز مدت تاثیر منفی رو مغزش می‌زاره

من صدای لالایی مادرم رو چند مدل مختلف ضبط کردم براش می‌زارم می‌خوابه

یا هم اگه خونه سکوت باشه کسی نباشه یاسین می‌زارم میخوابه

منم اولی با صدای سشوار حالا این صدای جاروبرقی.دقیقا الآنم داره می‌خوابه صدای جاروبرقی گذاشتم

من از صدای سشوار خیلی استفاده میکنم
ب حرف دیگران اهمیت نده ببین بچت با چی حال میکنه

سه تا بچه دارم هیچکدوم رو به این صدا ها عادت ندادم

سوال های مرتبط

مامان بچه ریس مامان بچه ریس ۱۴ ماهگی