۱۱ پاسخ

خوب نیست
پسر منم با صدای سشوار میخوابید همیشه براش میذاشتم یه سری که بردم دکتر گف دیگه نذار چون تاثیر بدی رو بچه میذاره و بزرگ بشه عصبی میشه و ..

من یادمه قبلا شب بالاسرش صداشو میذاشتم صبح خاموشش میکردم😅

صداشو ضبط کنید ک هر کجا ک باشید دنبال سشوار نباشید

نه عزیزم اکثر بی‌تابی‌ها و خوابهای پسر من با صدای سشوارِ ، توصیه پزشکش هم بود
فقط گوشیتو بذار حالت هواپیما ، خیالت راحت

نه منم فقط با صدای سشوار میخوابه

خواهرزاده من با صدای شسوار شیر میخورد😂

نه خوبه منم واسه بچم میزارم اروم میشه میخوابه پیشنهاد دکتر بود

نه عزیزم

نه بد نیست اتفاقا توصیه پزشک هم هست

بچه ی‌من عادت داره کلا میزارم تا بخوابه 😐🤦🏻‍♀️

والا بچه‌ی من‌تا الان عادت کرده باهاش میخوابه

سوال های مرتبط