خوب نیست
پسر منم با صدای سشوار میخوابید همیشه براش میذاشتم یه سری که بردم دکتر گف دیگه نذار چون تاثیر بدی رو بچه میذاره و بزرگ بشه عصبی میشه و ..
من یادمه قبلا شب بالاسرش صداشو میذاشتم صبح خاموشش میکردم😅
صداشو ضبط کنید ک هر کجا ک باشید دنبال سشوار نباشید
نه عزیزم اکثر بیتابیها و خوابهای پسر من با صدای سشوارِ ، توصیه پزشکش هم بود
فقط گوشیتو بذار حالت هواپیما ، خیالت راحت
نه منم فقط با صدای سشوار میخوابه
خواهرزاده من با صدای شسوار شیر میخورد😂
نه خوبه منم واسه بچم میزارم اروم میشه میخوابه پیشنهاد دکتر بود
نه عزیزم
نه بد نیست اتفاقا توصیه پزشک هم هست
بچه یمن عادت داره کلا میزارم تا بخوابه 😐🤦🏻♀️
والا بچهی منتا الان عادت کرده باهاش میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.