۵ پاسخ

خود دکتر هم میگه بزارین

منم میذارم دقیقا میگن مشکلی نداره

از کجای گهواره میزاری؟

نه منم میزارم حتی تو خیابون

نه عزیزم‌حتی برای بزرگسالم مفیده ❤️

سوال های مرتبط