۵ پاسخ

پسر قبلیم با درجه تند آبمیوه گیری می‌خوابید خاموش میکردیم بیدار می‌شد
نگران نباش

پسرمنم تا پنج شیش ماه همینطوری بود عادت کرده بود

دختر من تا ۷.۸ماهگی با اون صدا میخوابید بعد دیگ کم کم‌ براش نزاشتیم
یه خوبی داشت یه جا میرفتیم سر و صدا بود بچه راحت می خوابید بعد خواب نمیشد

منم همینطور و فقط تاالان توپتوتابش میدیم وسشوار
به هردوش عادت کرده واصلانمیتونم هیچکدوموترکش بدم خیلی ناراحتم😔😔

نگران نباش عزیزم پسر من هنوزم با همون صدا میخوابه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی