نه دختر من تا چهار ماهگی با صدای سشوار میخوابید 😅
خود صدا ک ضرر نداره فقط گوشیتو خیلی دم گوشش نزار و بهتره که نت خاموش باشه
وا چه ضرری من از روز پنجم تولد تا خود الان همش صدای شسوار روشنه براش
حالا خوبه فامیل ما تو کوچه با ماشین پرسه میزنن هر شب 😂
نی نی من با صدای لباسشویی آرومه 😂😂😂😂 دانلود کردم از صبح تا شب در حال پخشه
نه عزیزم منم صدای جاروبرقی و سشوارو دانلود کردم میزارم
با اون میخوابه
چون کولیک دارن حالشون خوب میشه
اصلا ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.