۷ پاسخ

عزیزم از ببلاک ای آر راضی هستی؟؟

وای چه خوب. من استفاده میکنم اما عمیق نمیشه خوابش

بنظرم لالایی ملایم بزار

چنتا از مامانایی رو دیدم که میگفتن سشوار گرفتن بچشون۶ماهش بود تا سشوار خاموش می‌کردن بیدار میشده ازبس عادت کرده بودند

خوبه ولی من از حدود ۲ ماهگی عادت دادم به این که خودم براشون بخونم الان دختر بزرگم ۲ سال و نیمشه اول خوش یه کم تو تخت میمونه اگه خوابش نبره میگه برام شعر بخون
به نظرم بهتر ارامش میگیره بچه

من براش لالایی می‌زارم تا بزرگ بشه عادت کنه به این لالایی

اره خوبه
برا پناه که آنچنان اثری نداره
ولی میگن تایم مشخص داره نبابد ببشتر از یه تایمی در روز گوش کنن

فقط واسه شیر بیدار میشه باز میخوابه

سوال های مرتبط