۴ پاسخ

یکذدوهاه زودتراز دوسال

من ۲۰ ماهگی میگیرم حقیقتا خیلی اذیت میشم دندونام تماما پوسیده

اگه می خوای بگیری الان بگیر چون هوا گرم میشه من واکسن 18ماهگی شو زدم ازشیر گرفتمش

اره دکتر به من گفته بود ۱۸ماهگی میتونی قطع کنی

سوال های مرتبط