خداروشکر ک حالت با خودت خوبه عزیزم
عین من
چقدر خوب ..خداروشکر
من که خیلی وقته دیگه آهنگ گوش ندادم یا اگر گوش دادم بیشتر افسردگی گرفتم
خداروشکر عزیزم خیلی خوبه اینجوری
خیلی خوبه که براحال خوبت یه راهی بلدی 😊
خدارو شکر که حالت خوبه خواهر 😍
منم گاهی به خودم میرسم با اسپیکر آهنگ میزارم کلی میخونم و میرقصم
چقدر خوب ...ترو خدا به منم بگو چجوری حال دلتو خوش میکنی ...من که از فکر این اوضاع بیرون نمیام
خوشحالم برات که دل خوشی داری❤️
خیلی طبیعیه ولی نه تو این مملکت که همه افسردن. 💩🤣
نه طبیعی نیست شما دچاره بیماریه خود نخود بینی شدییی خخخ شوخی میکنم انشاالله همیشه حال دلت خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.