۱۹ پاسخ

اصلا تنبل نیستیم من پسرمو که الان ۱۱سالشه ۲سال ودوماه گرفتم خیلی راحت بود ولی الان میخوام طبق گفته روانشناسا ۲.۵سال به بعد بگیرم وقتی که اعصاب وحوصله داشته باشم
دخترمم کامل آماده باشه
البته الانم آمادگی داره تقریبا

منم‌نگرفتم چه اشکالی داره قصدش وحوصله اشو ندارم
حالابه وقتش میگیریم

یک ماهه گرفتم
بخدا راحت شدم هم خودم هم بچه ام و هم شوهرم😂😂
چقدر پوشک گرون بود

عزیزم اصلا سخت نیست سختیش یک هفته هس

منم گهواره اومدنمو کم کردم یه آدم بیکار و بیشعوری رفته گشته گشته دنبال من تاپیکای منو اسکرین گرفته و فرستاده برای این و اون یکبار دیگه ببینم اینکارو کرده به جرم تجاوز به حریم خصوصی ازش شکایت میکنم

طبق تجربه اطرافیانم
تا ۳ سالگی وقت هست
منم نگرفتم .اروم‌آروم دارم آماده ش میکنم

منم نگرفتم حدودا دو هفته دیگه میخام شروع کنم

عزیزم منم نگرفتم برا اینکه‌عوارض زود گرفتن رو میدونم ، گذاشتم بزرگتر بشه که راحت تر بگیرم و زودتر ، قطعا سن کمتر سختتره . تا سه سالگی فرصت داری

نه بابا ول کن من خودم تصمیمم اینه از سه سالگی تازه شروع کنم الانم اصلا کار به کار بچه ندارم همه چیز بستگی به خودت داره که کی بخوای بگیری خیلیا بخاطر هزینه ها اصرار دارن بچرو بگیرن به زور ولی همونم آسیب میزنه من با چندتا از دوستام که تجربه داشتن حرف زدم گفتن تا سه سالگی پوشک بگیره خیلی بهتره اینایی که زود میگیرن بچه اولش همکاری میکنه ولی بعد یه مدت دوباره خراب میکنه

واااا اینچه حرفیه عزیزم منم دوماه دیگ میگیرمش طبق نظر مشاور ..هرچقدم بقیه بهم میگن دیره بابا بگیر از پوشک و وووووو ….اصلا مهم نیس مهم اعتماد بنفس خودتو بچته

منک شروع نکردم مقایسه نکن وا

استرس نگیر عزیزم منم نگرفتم

منم گرفتم عزیزم از بعد از سیزده به در یک بار امتحان کن ببین بچه ات آمادگی داره یا نه اگه داره بگیر

برای چی استرس
من اصلا تصمیم نداشتم بگیرم هیچ کاری ام نکردم خودش اومد گفت منو ببر دستشوئی ۲روزم بیشتر طول نکشید اوکی شد
عجله نکن بزار خودش آماده بشه بهت میگه

عزیزم منم نگرفتم تا سه سالگی هم نمیگیرم از پوشک تازه هنوز از شیر خشک هم نگرفتم

خوب کم کم شروع کنم من دخترم تازه دو سال و سه ماهش شده بود گرفتم..قبل عید گرفتم.بالاخره چند روز اولو خطا دارن

من ۵ روزه دارم میگیرم بشدت پشیمونم کاش اینکارو نمیکردم

منم از پوشک نگرفتمش هنوز چون بچم هنوز آمادگی نداره فقط تازگیا یاد گرفته که میگه مامان جیش کردم بشور منو
منم یکی دوماه دیگه شروع میکنم

مگه بچت وقتی جیش یا پی پی میکنه ناخوشایندشه و میگه عوضم کن
من دیروز با مشاور حرف زدم گفت برا پسرا زودتر از ۲.۵ سال اقدام نکنید تازه اونم اگه امادگی داشت و شرایطش استیبل بود
کسی ازدواج نکرده باشه بچه جدیدی به دنیا نیومده باشه مرگی جابجایی خونه حتی برا خاله و عمو و ... اتفاق نیفتاده باشه
ذهن خودت و بچه اماده باشه

بنظر من اینا همه از چشم و هم چشمی گرفتن
از شیر گرفتنشونم همین بود الانم باز همونه

وا چی نشه الان بچه شما درک و فهمش بهتره و زودتر یاد میگیره

سوال های مرتبط