یک سی سی عزیزم
یه قطره چکون کامل
خیلی عالیه من از ۵ماهگی دارم میدم
بهتربن تایمی که اهن دادی کی بوده؟ احساس میکنم ظهرا خوبه
من بنفش دارم فرق دارن؟؟؟
لیپوزوفر عالیه نه دندون سیاه میکنه نه پی پی نه اینکه بچه دلپیچه میگیره و یبوست هم نمیاره منکه خیلی راضیم
من از دو ماهگی میدم بهشون عالیه
من یه سی سی میدم
من میدادم یه دوره پسرم طعمشودوس نداشت عوق میزد و میخوردس دیگه بهش ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.