کسی از این اهن میده من تازه خریدم چقد بدم ؟

تصویر
۸ پاسخ

یک سی سی عزیزم
یه قطره چکون کامل

خیلی عالیه من از ۵ماهگی دارم میدم

بهتربن تایمی که اهن دادی کی بوده؟ احساس میکنم ظهرا خوبه

من بنفش دارم فرق دارن؟؟؟

لیپوزوفر عالیه نه دندون سیاه میکنه نه پی پی نه اینکه بچه دلپیچه میگیره و یبوست هم نمیاره منکه خیلی راضیم

من از دو ماهگی میدم بهشون عالیه

من یه سی سی میدم

من میدادم یه دوره پسرم طعمشو‌دوس نداشت عوق میزد و میخوردس دیگه بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان رضا مامان رضا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی