۶ پاسخ

پسر منم ۹۱.نیم اینا منم حس میکردم بلنده گرفتم قدشو حالم گرفته شد

من پسرم از هجده ماهگی همینه🤦🏻‍♀️همیشهههه بالای نمودار بود ولی مدتیه متوقف شده دکتر ک گفت عالیه ولی من خیلی دلم خوش بود ک رشد قدش عالییی بود قبلا

منم امروز بردم بهداشت گف ۹۱ عه حالا من حس میکردم قدش کوتاهه ولی گفت خوبه

دقیقا پسر منم ۹۰ ۹۱ عه درحالیکه ۱۸ ماهگیم همین بود😐 نمیدونم رشد نکرده یا چون سرپا و خوابیده فرق دارن اینطوری شده

نه عزیزم خیلی هم خوبه وجز قد بلند هاس

نه خوبه.

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی