۴۴ پاسخ

الان هرچی بگیم چون تجربه نداری نمیدونی فقط در این حد بهت بگم که روز دوم اینقدر بی حال هستی که به این سوالت میخندی و میگی چه خوش خیال بودم

اگه خیلی واجبه و دوست داری بری
سزارینت رو بنداز روز بعد جشن

نه عزیزم نمیشه اخی بابخیه کجابری

من که اوکی بودم فردای سزارین داشتم جارو برقی میزدم مهمونم داشتم یه روزم استراحت نکردم راحتترین عملی بود که انجام دادم

واقعآفکرشم نکن

نه واقعا یک روز بعد نمیشه

بنظرت با هفت لایه پارگی و بخیه میتونی بری 😩😩😩انقد اذیتی ک‌پشیمون میشی خیلی خطرناکه باید استراحت کنی باز نشه بخیع یا عفونت نکنه

ن قیافت داغون خستس

من هشت روزه سزارینم بزور بلند میشم روز بعدش بزور تا دستشویی میری

عزیزم مراقب چشم و نظر باش بهتره به دوستتون تبریک بگی و برای عروسیش بری هم خودت هم نی نی از قضا بلا به دور باشید

نه نمیشه والا ۱۸ روزه سزارین کردم وقتی میرم بیرون کمی پیاده میرم و رو صندلی میشینم کمرم درد میکنه خسته میشم

عزیزم سلامتی خودت مهمتر از جشنه
هر چقدر هم سرپا باشی و حالت هم خوب باشه بازم باید استراحت کنی تا حالت بهتر و بهتر بشه
میتونی بگی ان شاءالله مراسم های بعدی میام

عمرا بشه

نه اصلاً😑 الآن 5روزه سز کردم هنوزم حالم خوب نیست

نمیتونی بشینی

من ۱۰روز گذشته هنوز عین قبل نمیتونم بشینم و راه برم

🤣انقدر درد داری ک حتی دوست نداری بلند شی راه بری بعد بری جشن

اگه میگفتی همون روز برام قابل باورتر بود ، فرداش که فک نکنم بتونی زیاد بشینی حتی

تا ۳،۴روز بعد عمل درست نمیتونی راه بری و‌بشینس

اگر تونسی حتما برو😂

حتما برو خیلی برات خوبه 😂😂😂😂

اونقدر درد داری که اسم خودتم فراموش میکنی 😏 😏 😏

من سر دخترم که زایمان کردم تا72ساعت بعد از بیمارستان ترخیص نشدم سزارین هم بود چطور بعداز 24ساعت مرخص میشی که بخوای بری جشن عقد🤔 🤔 🤔 🤔

بخوای بری هم نمیتونی😂
با اون بی حالی و بیخوابی ، بخیه ها
بچه شیر دادن

فک نکنم بتونی حتی زنگش بزنی🤣

اون دوستت چقد بی عقله که اصرار داره بری :/ اگه خیلی دوسته خوبی باشه یا باید عقدشو بندازه عقب تر که توهم حالت بهتر شه و بتونی بری یا اینکه اصرار نکنه بهت
چون واقعا بعد از سز نمیشه جایی رف :/
بازم خود دانی

اگ تونستی اع جات بلند شی هر جا دوست داشتی برو😂

زایمان کنی دوست یادت می‌ره بچه بکنارخودت نمیتونی سرپابایستی دوستت درکت کنه

خب دوستت تاریخ عقدشو جا به جا کنه اصلا یه روز بعد سزارین نبایدم ازجات پاشی تااخر نمیتونیم پاشی

تو دعا کن تنهایی بری تا دسشویی عقد پیشکش

ببین ممکنه عفونت کنی، زخمت اگه عفونت کنه نابود میشی ، اگه سزارینی با دکترت صحبت کن دو سه روز سزارین و عقب بنداز ک جشن ب دلت نمونه

میتونی برو😶

نمیدونم چرا اینجا میگن نمیشه بشینی یا باید بخوابی ....اطرافیانم زیاد سز شدن والا من روز سوم دوم میرفتم دیدنشون شیک حمم رفته مرتب نشسته بودن😅
عالی بوده واسشون
البته من به شخصه تجربه ندارما ولی حس میکنم اینجا اغراق زیاده
حالا شاید جشن نشه رفت چون خونریزی زیاده ولی نشستن و راه رفتن مشکلی نداره طبق چیزی ک اطرافم دیدم ک کم نبودن

‌😂😂😂خیلی سرخوشی، بزار روزش برسه ببین میتونی راه بری

عزیزم بستگی ب بدنت داره اما خودتم اکی باشی نینی گناه داره چه بخای ببریش چه بخای بزاریش خونه پیش کسی

بستگی به خودت و ظرافت بخیه هات داره گلم، ولی یه روزه که بخیه زدی بهتره نری هم برای خودت هم برای چشم و نظر

نه میگیم برو نه میگیم نرو فقط بزار سز بشی😅ببین می تونی بری یا نه ووبعد قطعا ای پیامت میای پاک‌میکنی🤭

نه از درد جر میخوری

اره اره میتونی .مثلا توی رویاهات🤣🤣برو سزارین بعدش زنگ میزنی دوستت میگی بیا قطع رابطه کن ولی من نمیام😅

تونستی بلند شی برو😐😂اصلا جون نداره ادم

عاشقتم یعنی عاشقتماااا👊👊😅

چی بگم و الا

فععععک نکنم

منک حالم خوب بود امکانش بود😂

سوال های مرتبط